BHV saai? Wij vinden van niet.

Bedrijfshulpverlening is geen dagelijkse bezigheid. Via een reminder in je agenda word je eraan herinnert dat de BHV certificaten bijna verlopen zijn. Dan begint het jaarlijkse gedoe weer met het inschrijven en plannen van niet altijd gemotiveerde medewerkers die de training liever een jaartje overslaan.

Veiligheid is een serieus thema. Of het dan saai moet zijn? Wij vinden van niet.

  • Virtual Reality met brand, obstakels en reanimatie
  • Spelelementen, video, acteurs en zelfs LEGO
  • Alleen reële veiligheidsrisico’s
  • Enthousiaste trainers voor iedere branche
  • Wij komen naar je toe…
  • of nemen je mee naar een verrassende locatie

Onze BHV-trainingen.

Om bedrijfshulpverleners zo goed mogelijk voor te bereiden organiseren wij BHV-cursussen van een dag, e-learning alternatieven met praktijkoefeningen en herhaalcursussen waarbij op locatie actief en intensief geoefend wordt.

BHV-opleidingen en trainingen

We bieden voor de aspirant BHV-ers een instaptraining van een dag op de eigen locatie. Een alternatief is ons e-learning programma waarbij het geleerde in de praktijk gebracht wordt op een herhalingstraining en terugkomdag. Aanvullend bieden we op meer dan 40 plaatsen in Nederland BHV-opleidingen via een open-inschrijvingskalender aan.

BHV-herhalings-
trainingen

Hier komen de bekende items aan de orde: levensreddende eerste hulp (LEH), brand, communiceren, coördineren en ontruimen (BCO). Een powertraining waarbij actief en intensief geoefend wordt. De training vindt plaats op jullie eigen locatie en op basis van de risicoscenario’s die daar aan de orde zijn.

Receptietraining, brandmeldinstallatie

Receptionisten moeten weten hoe ze de communicatie in goede banen kunnen leiden. Zij zijn de spil in de contacten met de ploegleider, bedrijfshulpverleners en de hulpdiensten. De receptionist moet ook bekend zijn met de brandmeldinstallatie (BMI) en deze kunnen bedienen. Receptionisten, baliemedewerkers, maar ook andere werknemers hebben helaas steeds vaker te maken met grensoverschrijdend gedrag van klanten. Dankzij trainingen op het gebied van agressie, geweld en weerbaarheid weten zij hoe te reageren.

Johan van Tiggelhoven

“Samen een vlot bouwen, opdrachten via de portofoon uitvoeren en spellen spelen waarin samenwerking en communicatie cruciaal is. Zodat wanneer er echt iets gebeurt, je het samen gaat redden”

Heb je een vraag?
Bel of app Johan voor vrijblijvend advies.

Heb je een vraag?
Bel of app Johan voor vrijblijvend advies.