Tijd om uw ontruimingsplan bij te werken?

Download ons gratis format voor een ontruimingsplan.

Een patiënt die onwel wordt in de behandelstoel, brand door oververhitte apparatuur of een medewerker die lelijk verwond raakt. Weten de mensen die in je gebouw aanwezig zijn dan wat ze moeten doen? Waar ze heen moeten? Veel organisaties moeten volgens de wet beschikken over een actueel bedrijfsnoodplan. In dit draaiboek is vastgelegd wat je collega's en bezoekers moeten doen als er zich een incident voordoet binnen je praktijk.

Veiligheidspiramide heeft hiertoe een gratis format ontruimingsplan gemaakt op basis waarvan je een volledig ontruimingsplan kan maken met informatie die specifiek voor jouw praktijk is.

    Onze BHV-trainingen.

    Om bedrijfshulpverleners zo goed mogelijk voor te bereiden organiseren wij BHV-cursussen van een dag, e-learning alternatieven met praktijkoefeningen en herhaalcursussen waarbij op locatie actief en intensief geoefend wordt.

    BHV-opleidingen en trainingen

    We bieden voor de aspirant BHV-ers een instaptraining van een dag op de eigen locatie. Een alternatief is ons e-learning programma waarbij het geleerde in de praktijk gebracht wordt op een herhalingstraining en terugkomdag. Aanvullend bieden we op meer dan 40 plaatsen in Nederland BHV-opleidingen via een open-inschrijvingskalender aan.

    BHV-herhalingstrainingen

    Hier komen de bekende items aan de orde: levensreddende eerste hulp (LEH), brand, communiceren, coördineren en ontruimen (BCO). Een powertraining waarbij actief en intensief geoefend wordt. De training vindt plaats op jullie eigen locatie en op basis van de risicoscenario's die daar aan de orde zijn.

    Receptietraining, brandmeldinstallatie

    Receptionisten moeten weten hoe ze de communicatie in goede banen kunnen leiden. Zij zijn de spil in de contacten met de ploegleider, bedrijfshulpverleners en de hulpdiensten. De receptionist moet ook bekend zijn met de brandmeldinstallatie (BMI) en deze kunnen bedienen. Receptionisten, baliemedewerkers, maar ook andere werknemers hebben helaas steeds vaker te maken met grensoverschrijdend gedrag van klanten. Dankzij trainingen op het gebied van agressie, geweld en weerbaarheid weten zij hoe te reageren.

    Heb je een vraag?
    Bel of app Johan voor vrijblijvend advies.